Hello everybody and welcome to my channel! This recipe is best for a family supper or dinner with good friends, and we make certain it will become your brand-new favourite!
#dilkhushkabab #kababrecipe #cheesyrecipes #food #chefamna #kitchenwithamna #lifewithamna #food #cookingvlog
For Business Inquiries:
business.kitchenwithamna@gmail.com
FACEBOOK ID LINK:
/ kitchenwithamna
INSTAGRAM ID LINK:
/ kitchenwithamna
TIKTOK ID LINK:
…
IF YOU LIKE MY VIDEO MAKE CERTAIN PROVIDE US A LIKE AND SHOW YOUR ENJOYED ONES. THANKS A LOT & LOVE YOU ALL:-RRB-.
https://www.youtube.com/watch?v=9IpyaLhbP6k
Activate Your Brain Song Now — And Give Your Mind The Care It Deserves
Aoa api online work beata da Jo organal ho
Nice
Amna ab apki video bilkul b dekhne ka Maza nhi ata.apni awaaz ma video bnao
Mujhe laga mein hi hn jisay yaih AI Voice buri lagti ha😂
Aap ne aadhi adhuri recipe banayi hai, yeh kis ke saath khayenge? Aap chicken kiev bana rahi hain aur uski bhi aadhi recipe le kar. Is ke upar pehle anda crumb karna hota hai, aur us ke baad breadcrumbs lagane hote hain. Isi ko chicken kiev kehte hain. Can be served with pototoes white sauce and veggies
Cheese bhi pan may melt ho gya Jo pan ke sath burn ho KR bad taste and bad smell daita ha.,.Amna agar with crumbs cook krti to cheese and cream melt ho KR pan sat stick na hotay.
Mujhy Ap ki cooking boht boht ache lgte Hy ❤❤❤❤❤ Allah ap ki lmbe zndge karain ap ki har recipe kmal ki bnte hn 😊❤🎉🎉
Msaly??😮
Zaiqedar kabab 🥫🐓🧄cute bchon ko boht pyar❤😊❤
yummy😋😋😋😋😋
Perrrrrrrrfect
وعلیکم السلام آمنہ آپی! 😍 یمی یمی کباب ہیں، ماشاءاللہ! آپ روزانہ ریسپیز اپلوڈ کیا کریں، مجھے آپ کے ریسپی سمجھانے کا طریقہ بہت اچھا لگتا ہے۔ ساتھ میں بیف اور چکن کے علاوہ کچھ خاص، منفرد اور بجٹ فرینڈلی ریسپیز بھی بنانا سکھائیں، ایسی ریسپیز جو عام نہ ہوں، ذائقے دار ہوں اور دیکھتے ہی بنانے کو دل چاہے۔ ❤️🎉🎉🎉🎉🎉اور نیو گھر 🎁💐👍کی بہت بہت مبارک باد،قبول فرمائیں 🤲 امین
Na sound achi, na enthusiasm… thakki thakki recipe…. uppar se Nestlé sponsored products😮 Khilao ye kamayi apne bachoon koh. Shabaash
Cheese melt ho KR agar pan pr lag Jaye to bohot buri smell and taste daita ha.
Yummy
Zaberdast